přehled poskytovaných služeb nabízených pro realizaci ne jen Direct Marketingu
od balení, kompletaci až po distribuci a rozvoz zásilek
Direct mailing – přímé zasílání – oslovování zákazníků firem a společností poskytující služby, nabízející své výrobky nebo propagace neziskových organizací, vše pomocí adresného a hromadného zasílaných dopisů, balíků a zásilek.
Do procesu direct mailu / hromadného zasílání pošty vstupuje několik faktorů:
Předání uživatelských dat tj. kontaktních dat zákazníků ve formě databází
Zajištění tisku reklamního, produktového nebo informačního sdělení
Zajištění potisku obálek dle požadavků (černobíle ve třech barvách)
Adresace obálek (tisk doručovacích adres zákazníků)
Kompletace zásilek (průvodní dopis, katalog, odpovědní formulář apod.)
Balení zásilek (foliování, obálkování kartonování)
Distribuce prostřednictvím České Pošty nebo jiných poskytovatelů doručovacích služeb
Zpětný reporting (doručitelnost, vyřazování z databází)
Na základě segmentace dat zadavatele, jenž vytváří specializovanou skupinu zákazníků vhodných pro daný produkt, případně na základě geomarketingu zadavatele, realizujeme kompletní direct marketing a sním spojené komplexní služby (tisky, kompletace, balení, distribuce, reporting).
Pro detailnější informace týkající se času realizace prohlédněte si případovou studii